پیاده روی متحرک

پیاده روی متحرک شیراز

طراحی و پیاده سازی پیاده روی متحرک در شیراز 
رمپ و یا همان پیاده روی متحرک در واقع وسیله ای است که توسط آن در سطوح هم طراز و یا سطوحی که اختلاف ارتفاع کمی داشته باشند استفاده میگردد ، فرودگاه ها فروشگاه های معتبر ، ترمینال های مسافربری ، مکان هایی که موضوع زیارتی و یا سیاحتی دارند و… بستر های مناسبی برای استفاده رمپ ها می باشد.

ظرفیت جا به جا شدن با پیاده روی متحرک :

ظرفیت جابه جا شدن و استفاده ی افراد از رمپ ها بر اساس فرمول : ct=3600*v*k/0.4   محاسبه می گردد.رمپ ها یک میزان حداکثر، برای سرعت تعریف شذه دارند که باید بر همان اساس مورد استفاده قرار گیرند. این سرعت حداکثری  0.75 متر می باشد. در برخی از شرایط خاص سرعت پیاده روی متحرک میتواند به بیشتر از این عدد تعریف شده نیز برسد ، در این صورت سرعت رمپ به 0.9 متر نیز می تواند افزایش پیدا کند.که در اینصورت عرض رمپ نباید از 1.10 بالاتر باشد.

نکته :

در صورتی که زاویه رمپ با سطح بیشتر بیشتر از شیش درجه باشد پیاده روی متحرکی که در آن سطح اجرا شده است باید حداقل 0.4 متر را با زاویه ای کمتر از 6 درجه طی نماید و در صورتی که سرعت حرکت پیاده روی متحرک ما 0.9 متر بر ثانیه باشد این فاصله به 1.6 متر افزایش پیدا می کند.

عاملیت پخش کلیه ی قطعات و محصولات پیاده روی متحرک در  ایران می باشد و توان ارائه ی پکیج این محصول را در کوتاهترین زمان با مناسب ترین قیمت  دقیقا مطابق با خواسته و سلیقه ی مشتری همچنین متناسب با جزئیات پروژه با استاندارد های روز اروپا و استانداردهای ایران و رعایت نکات ایمنی ارائه می نماید .